Zapraszamy do nasza sklepu

INFOLINIA:(+48)733 221 229 ,(+48)22 737 84 10 ,(+48)530 139 579 Viber ,Tango  Nasz Skype - Email: antonina24.pl@gmail.com

Dostawa

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia można składać

na dwa sposoby:

- na stronie www.antonina24.pl poprzez koszyk

- drogą e-mailową pod adresem antonina24.pl@gmail.com

- Płatność za zamówienia jest dostępna w dwóch wariantach, które kupujący może wybrać 

według uznania:

- za pobraniem (płatność gotówką kurierowi)

- przelewem na nasze konto bankowe

- Wybierając opcję płatności przelewem, ważne jest aby wstrzymać się dokonywaniem płatności do momentu gdy zmienimy status Państwa zamówienia na "Oczekuje na wpłatę". Zostanie też do Państwa wysłany e-mail o tym samym temacie i dopiero wtedy prosimy o dokonanie przelewu. Szczegóły do wpłaty zostaną zawarte w treści e-maila.

- O tym że realizacja zamówienia jest możliwa (dany towar jest dostępny), Klient zostanie poinformowany w oddzielnym e-mailu lub telefonicznie. Od tego momentu czas realizacji wynosi zwykle 1 dzień roboczy.

- W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, czas realizacji liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

- Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych oraz w weekendy realizujemy w pierwszy kolejny dzień roboczy. Kupujący jest zawsze informowany o nadaniu przesyłki poprzez e-mail.


WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI

- Towar wysyłamy po potwierdzeniu zamówienia, maksymalnie do 48 godzin od otrzymania wpłaty na konto lub potwierdzenie wysyłki za pobraniem. Wyjątkiem są dni wolne od pracy oraz święta. Klient jest zawsze informowany o przyjęciu zamówienia oraz wysłaniu przesyłki.

- Zakupione towary są dostarczone pod adres wskazany na zamówieniu. Koszt przesyłki pokrywa Zamawiający i wynosi od 25 zł brutto (paczka do 30 kg). Wysyłamy towar tylko na terenie Polski, w razie innej lokalizacji poza RP prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

- Sklep nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe wypełniony formularz zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do Klienta. Klient ponosi w takim przypadku dodatkowe koszty przesyłki.

- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku braku część towarów objętych zamówieniem klient będzie niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.

- W wyjątkowych okolicznościach mogą ulec zmianie koszty przesyłki, Klient zostanie o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.

- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.


GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

- wad fabrycznych,

- niezgodności towaru z zawartym zamówieniem. ( Skontaktować się z www.antonina24.pl niezwłocznie po pobraniu towaru)

W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail antonina24.pl@gmail.com lub telefonicznie +48 733 221 229. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.

W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Towar koniecznie powinien być odsyłany w oryginalnym opakowaniu, inaczej reklamacje nie będą rozpatrywane.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić protokół, co skutecznie pomoże dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.

Podstawy do reklamacji nie stanowią różnice w wyglądzie towaru dostarczonego z zamówionym, oglądanym na stronie www Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

Oto koszt wysyłki z firmy GLS w celach informacyjnych:

KRAJ Do 5kg Do 10kg Do 15kg Do 25kg Do 30kg Do 40kg Do 50kg
Austria 82 85 90 100 102 117 135
Belgia 80 82 87 100 105 115 120
Bułgaria 124 128 131 138 140 150 160
Cypr[EU] 222 362 503 784 926 1207 1489
Czechy 70 73 75 80 100 106 120
Dania 80 82 87 95 98 113 120
Estonia 91 95 99 103 109 149 163
Finlandia 136 141 143 150 152 250 275
Francja I [kontynent] 95 97 101 105 108 143 154
Francja II [Korsyka] 193 195 199 202 205 239 251
Grecja I [Ateny, Pireus] 147 229 310 470 550 710 873
Grecja II[reszta kraju] 168 251 333 497 577 745 909
Hiszpania I [kontynent] 136 138 141 147 152 185 198
Hiszpania II [Baleary] 298 330 361 450 468 541 610
Hiszpania III [Wyspy Kanaryjskie] 466 476 526 687 771 911 1062
Holandia 78 81 85 93 96 111 120
Irlandia 140 142 144 150 151 182 193
Litwa 72 74 78 84 86 107 116
Lotwa 80 84 86 92 95 115 124
Malta 174 238 311 449 514 651 789
Niemcy 70 72 77 81 85 128 142
Portugalia I [kontynent] 135 138 142 150 152 158 166
Portugalia II [Azory, Madera] 256 343 583 790 792 1263 1736
Słowacja 77 80 85 90 95 99 109
Słowenia 90 92 96 103 109 114 120
Szwecja 109 110 120 122 126 175 193
Węgry 87 90 95 97 100 120 126
Wielka Brytania 90 92 96 100 103 134 144
Włochy 100 103 106 111 113 147 158